
- Przegląd dla osób poszukujących taniego i dobrego motocykla 125.
- Jeżeli chcesz wydać mało, ale jeździć dobrze, to mamy kilka propozycji!
- Znajdź swój wymarzony motocykl i ruszaj w drogę.
Motocykl 125 to dla wielu pierwszy krok w świat jednośladów. Z jednej strony przyciąga niskimi kosztami eksploatacji i prostą obsługą, z drugiej daje prawdziwą frajdę z jazdy i pozwala odkryć zupełnie nowy wymiar poruszania się po mieście i nie tylko.
Na polskim rynku nie brakuje modeli, które oferują świetną jakość, niezłe osiągi i przemyślane rozwiązania, a przy tym nie zrujnują budżetu. Przedstawiamy 5 motocykli klasy 125, które zdecydowanie warto wziąć pod uwagę. Nie wydacie przy tym więcej niż 15 tys. zł.
1. Keeway RKF 125 – drapieżny wygląd i nowoczesne rozwiązania
Keeway RKF 125 to jeden z najlepiej wyglądających motocykli w klasie 125. Agresywna linia nadwozia, reflektor LED, tylne zawieszenie typu monoshock i nowoczesna deska rozdzielcza sprawiają, że motocykl prezentuje się dojrzale i nowocześnie. Jednocylindrowy silnik o mocy 12,2 KM pozwala na dynamiczną jazdę po mieście i okolicach. Siedzenie znajduje się na wysokości 810 mm. Z przodu zastosowano zawieszenie upside-down i podwójne tarcze hamulcowe, a za bezpieczeństwo odpowiada system ABS. RKF 125 to idealna propozycja dla tych, którzy chcą połączyć styl, technologię i rozsądną cenę. Cena: 14 490 zł.
2. Romet Division 125 – styl i praktyczność
Romet Division 125 to jedna z ciekawszych propozycji w segmencie budżetowych nakedów. Nowoczesna sylwetka, oświetlenie LED i cyfrowy wyświetlacz robią dobre pierwsze wrażenie. Silnik generuje moc 15 KM, więc jest bardzo żwawy. Geometria motocykla sprzyja szybkiemu manewrowaniu. Division 125 sprawdzi się jako motocykl do nauki jazdy, ale nie będzie też zawadzał w garażu bardziej doświadczonego motocyklisty. To maszyna uniwersalna, prosta w obsłudze i przyjemna w prowadzeniu. Cena: 11 999 zł.
3. Honda CB125F – prosty pewniak z Japonii
Honda od lat oferuje motocykle klasy 125, które są niezawodne, łatwe w serwisowaniu i tanie w eksploatacji. CB125F to klasyczny motocykl miejski, który idealnie sprawdzi się jako pierwszy jednoślad. Napędzany jednocylindrowym silnikiem o mocy 10,9 KM, pozwala na spokojną, bezpieczną jazdę zarówno w mieście, jak i poza nim. Motocykl waży 117 kg i oferuje siedzenie na wysokości 790 mm. Na pokładzie znalazł się nowoczesny wyświetlacz TFT z obsługą aplikacji Honda RoadSync. Hamulce z CBS, dobre opony i ergonomiczna pozycja za kierownicą sprawiają, że CB125F to sprzęt, który po prostu robi robotę. Cena: ok. 14 000 zł.
4. Zontes U1-125 – budżetowy premium
Zontes U1-125 to ciekawa alternatywa dla tych, którzy szukają budżetowego motocykla, ale oczekują nieco więcej niż tylko podstawowego wyposażenia. Tutaj mamy 14,7 KM mocy, 6-biegową skrzynię, układ hamulcowy z ABS i oświetlenie LED. Motocykl przykuwa wzrok swoim wyglądem, a jego sylwetka jest ostra i dynamiczna. Do tego ma zawieszenie upside-down. Zontes U1 waży około 150 kg z płynami i paliwem, a wysokość siedzenia to 790 mm. Motocykl zaskakuje jakością wykonania i dostępnym wyposażeniem. Cena: 16 499 zł.
5. Junak M12 Vintage – styl, luz i spokój
Jeśli bliżej ci do cruisera niż naked bike’a, to warto spojrzeć na Junaka M12 Vintage. To motocykl, który niczego nie udaje – oferuje spokojną jazdę, wygodną pozycję i przyjemne doznania z pokonywania kolejnych kilometrów. Silnik o mocy 12,2 KM, kanapa na wysokości 720 mm i klasyczny wygląd to recepta na motocyklowy relaks. Z przodu i z tyłu znalazły się hamulce tarczowe z ABS, a cały motocykl waży 144 kg. Opony z grubym bieżnikiem i szprychowe koła dodają mu charakteru. M12 Vintage to propozycja dla tych, którzy wolą spokojne tempo, stylowy wygląd i praktyczność w codziennej jeździesz. Cena: 13 199 zł.
Podsumowanie
Motocykl klasy 125 wcale nie musi być nudny ani kiepski. Nawet w budżetowym przedziale można znaleźć ciekawe propozycje, które pozwolą cieszyć się jazdą bez zbędnych kompromisów. Powyższe pięć modeli to tylko początek – warto odwiedzić salony, obejrzeć sprzęt na żywo i dobrać motocykl do swoich potrzeb. Bo w tej klasie to właśnie dopasowanie jest kluczem do udanej przygody.
Przeczytaj również:
Nowy motocykl na start do 15 tys. zł – 10 najlepszych propozycji
Tanie hehe. Taniq to jest NSRka 125 kyora hula ~170km/h i kuoiwz ja za 3-4k